tisdag 13 april 2010

Min födelsedag

Hurra! Hurra! Hurra! Föer det är faktiskt min födelsedag! Men först en annan bild. Tänka sig att detta bara är tre dagar sedan! Och nu finns ingen snö kvar!! ÄÄÄntligen! Detta var i allafall skruttans första besök uppe vid vår fäbod i Hummelberget. Här sitter hon i tryggt förvar på pappas mage.
Så här firade jag min födelsedag med bästaste Anna, ett glas blåbärssaft i den stekande solen vid laduväggen och "prisenterna" uppradade - kudden från älsklingen, den nya inredningstidningen från Anna och sedan hade hon köpt ett stycke av min favoritchoklad - Lindts mörka med Chili. Mumma!
Solen strålade på min dag och skruttan strålade ikapp med den!


Sen snubblade jag över denna vackra skapelse på Creme de la creme och Ida Överby och kunde inte låta bli att beställa en födelsdagspresent till, till mig själv. För hurra vad jag är bra! Hurra vad jag e bra! Hihihi... Såå himla fin. Gjord av gammalt porslin

Ha en fortsatt bra dag alla! Det har jag! Nu ska jag äta tårta!

1 kommentar:

Mia sa...

Jag DÖÖÖÖR, vill oxå ha ett sånt fat, otroligt charmigt!