onsdag 30 april 2008

Porslin

Det här med dukning är inte det lättaste inför ett bröllop heller. Särskilt inte som festlokalen saknar inte bara porslin utan även rinnande vatten och avlopp för att diska och laga mat i.

Nu har jag nästan hunnit blivit ångse på vårat färgval också.... TYPISKT MIG!!!! Men men, jag
behöver väl inte använda dem så mycket. Först är det det här med bordsplacering. Hur ska den se ut? Ja du.... men jag har väl en liten plan där i allafall.
Ja och sen var det det här med porlin då. Har kollat runt lite här och var om jag kan få hyra porslin någonstans och då vill vi ju helst att de som har porslinet kör dit det så inte vi riskerar att det går sönder i transporten. Sen vill vi hemskt gärna att de även hämtar porslinet och då får de hämta det smutsigt. Vi vill alltså att diskning ska ingå i priset. Det här är inte lätt... De flesta ställen som har porslin behöver det själva den dagen också.




Inga kommentarer: