söndag 15 juni 2008

Städning

Hej på er alla människor... jag har massor att berätta och visa bilder på för er. Från nationaldagen när vi var fanbärare för Äppelbo. Och min trädgårdsblogg, och hemma-hos repotage och en massa annat som jag vill visa er, men TYVÄRR så har dels vår dator fått åka iväg på en storstädning hos en it-tekniker och dels så krånglar vårt bredband. Nu sitter jag på en lånedator och har ingen möjlighet att ladda upp bilder så ni får ge er till tåls.
Allt kommer i en enda klump när jag så småningom äntligen kan ladda upp bilder.

Det är en sällsamt vacker kväll i kväll och efter gårdagens sorgligaste lyckliga dag så känns allt lite overkligt. Ett underbart vackert bröllop som slutade i tragedi och fick ett sorgeskimmer över sig, kommer att påverka mig resten av livet. Brudens far dog i kyrkan under vigseln. Jag varken kan eller har lust att berätta något mer om det. Ord finns ändå inte att beskriva det som skedde. Må allt bara få gå sin gilla gång och skänk familjen den lycka de så väl behöver. Frid vare över GT:s minne.

Med kärlek.... Jessica

Inga kommentarer: