lördag 8 mars 2008

Exakt fem månader kvar!

Vilken bra dag att starta sin blogg för Lyckliga Stunder på! Det var faktiskt bara en ren tillfällighet.

Ok, så här är det. 080808 ska jag bli Fru! Om det blir Eriksson eller Geidnert återstår att se. Visst vill jag gärna ha kvar mitt efternamn som är lite annorlunda, men det spelar inte så himla stor roll faktiskt. Meningen med att gifta sig är ju ändå att två ska bli ett. En enhet. Då är det viktigare att vi heter lika än att båda är envisa och vägrar byta namn.

På vår bröllopssida kan ni läsa mer fakta om bröllopet. http://www.brollopstorget.se/Brudpar/jessieofredd/

I denna blogg kommer mer "mjukvaran" att diskuteras. Dvs. Vägen dit.

Just nu har jag inte tid att forstätta fast jag så gärna skulle vilja. Hmm.. få se om man kan gå in samma dag och skriva blogg igen eller om det inte tillåts på den här sidan. Men i såfall kanske jag återkommer senare. ÄR inte så hemma på denna sida än, men jag kommer nog att bli ett riktigt blogspot-proffs innan detta är klart.

Klart och klart. Klar blir man väl aldrig med en blogg. Den kan ju inte ta slut innan livet tar slut. Inte förrän då har man man väl inget att berätta. Hoppas jag!

Tjingeling!

Inga kommentarer: