torsdag 22 maj 2008

Wiiiiii!!!!! Den är här nu!

I förrgår kom den. Min bröllopsklänning. Ett musklick och 1026SEK senare har jag en underbart vacker brudklänning hemkörd på gården från Kina. Fucking unbelievable!!!!!

Guuud vad skönt! Nu kan jag släppa den oron i allafall.


Passade gjorde den också, men ska sanningen fram så skulle den nog sitta ännu bättre med någon cm mindre runt höfterna eftersom den sitter rätt tight där....





Då är det ju tur att jag fått in min nya rutin med styrketräning och motion varje måndag, onsdag och fredag. Igår var det onsdag. Då var jag ute på spring tur. Den blev onödigt spännande kan jag tycka så här i efterhand. På springturen tog jag den här bilden:





Japp det är precis vad du tror; nallespår. Huvva! Och långt hemifrån och långt från bebyggelse var jag. Som en slags säkerhet så ringde jag min blivande man och pratade med honom medans jag tog mig hemåt. Då skulle han åtminstone höra om något hände mig, resonerade jag.





Men det gick bra. Idag är det torsdag. Då slipper jag gå ut i nalleskogen. Idag ska jag förkovra mig lite och har krupit upp i soffan med en bok. Hoggan ligger i fåtöljen bredvid mig med en varm vetekudde och myser.





Nu har snön nästan gått bort igen som tur är. I söndags skulle vi äta matjessill och potatis med gräslök och gräddfil. Då var inte snön borta:




Vilken konstig värld vi lever i.....

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: